Teamindelingen JO19 en JO17 seizoen 2023/2024

Aan alle leden en ouders van de JO17 en JO19,

Na intensief overleg met trainers en leiders, binnen de samenwerkende werkgroep zijn we gekomen tot de indeling. Klik hier voor de indeling van de samenwerkende teams jo17 en jo19 van SV Oostrum, SV Leunen en SVOC’01. Deze indeling is mede tot stand gekomen na de kennismakingstrainingen die zijn gehouden in april. Tijdens deze trainingen is objectief gekeken naar voetballende capaciteiten. Als werkgroep hebben we ook geprobeerd om zo goed als mogelijk rekening te houden met het sociale aspect. Ons doel was, en is nog steeds om alle jongens te behouden voor de verenigingen, en bovenal iedereen zo veel mogelijk plezier te laten beleven aan de sport.

In de winterperiode is er waar nodig, en in goed overleg de mogelijkheid om hier een aanpassing in te kunnen doen. We beseffen dat dit ieder jaar opnieuw een moeilijke puzzel is, en dat dit in enkele gevallen tot een teleurstelling kan leiden. Laten we er met z’n allen de schouders onder zetten om er een succesvol nieuw seizoen van te maken. Als werkgroep hebben we op een prettige manier samengewerkt, en zijn er met z’n allen van overtuigd dat we elkaar kunnen versterken in de toekomst.

Op een succesvol en plezierig nieuw seizoen.

Sportieve groet,

De samenwerkende verenigingen Sv Leunen, Sv Oostrum en SVOC’01