Vrijwilligersavond verzet naar 1 juni

De vrijwilligersavond van zaterdag 30 maart is verzet naar zaterdag 1 juni 2024

Geslaagd voor scheidsrechterscursus

Vanaf heden weer twee scheidsrechters die de cursus verenigingsscheidsrechter succesvol hebben afgerond! SV Leunen heeft als doel om alle wedstrijden door gediplomeerde scheidsrechters te laten leiden, Ook geïnteresseerd in deze leuke hobby? Neem contact op met Rob Thijssen 06-20448804.

scheidsrechterscursus

Jaarvergadering en sfeeravond 28 dec.

Op donderdagavond 28 december om 19:00 uur houden we de jaarvergadering van SV Leunen. Hiervoor zijn uitgenodigd alle senioren, JO19-spelers, steunende leden en vrijwilligers. De sfeeravond wordt aansluitend aan de jaarvergadering gehouden en zal rond 20:30 uur beginnen.

Tot dan

Bestuur SV Leunen

In memoriam Toon Weijs

Op 27 november j.l. bereikte ons het droevige bericht dat ons lid en tevens ere-lid Toon Weijs op 78-jarige leeftijd  is overleden.

Toon was iemand die veel voor SV Leunen heeft betekent. Hij zat vanaf seizoen 1971/1972 t/m seizoen 1990/1991 in het hoofdbestuur waarvan hij gedurende maar liefst 18 jaar de rol van penningmeester vervulde.
Daarnaast was hij 16 seizoenen actief als jeugdleider of trainer en deed hij 10 jaar de veldenkeuring. Ook was hij samen met Willy Claessens de grote organisator achter de sportweekenden in die tijd.
Voor al zijn verdienste werd Toon op de jaarvergadering van 1991 bij zijn afscheid van het hoofdbestuur benoemd tot ere-lid van SV Leunen.

SV Leunen wenst zijn familie veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.

Cadeau tips clubwereld

clubwereld