Herstart trainingen jeugd (update 30 april)

Beste jeugdleden / ouders,

Zoals jullie wel vernomen zullen hebben, worden de regels omtrent het sporten bij de jeugd vanaf 29 april versoepeld door het kabinet.
Op dit moment zijn wij druk doende om een protocol op te stellen zodat op een veilige manier getraind kan worden. Gezondheid en veiligheid van spelers en vrijwilligers staat immers voorop.
Ook zal er afstemming moeten zijn met de Gemeente Venray omtrent de voorwaarden waarop we de trainingen willen gaan hervatten. Van belang is dat er vooraf goede afspraken gemaakt worden.

Update 30 april: vanaf woensdag 6 mei worden de trainingen weer hervat bij de jeugd. Nadere berichtgeving volgt één dezer dagen via de jeugdcoördinatoren en dit zal tevens ook op deze website gepubliceerd worden.

Bestuur SV Leunen