Afmelden jeugdleden voor 28 april

Beste SV Leunen jeugdspeler,

Helaas liggen de trainingen en wedstrijden stil! Maar achter de schermen zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen.

Jeugdleden die willen stoppen en zich af willen melden voor het seizoen 2020-2021 verzoeken wij dit vóór 28 april door te geven aan de jeugdcoördinator via onderstaande:

Let op: Ook jeugdleden in de categorie JO12 t/m JO7 die gewoon door willen gaan komend seizoen verzoeken wij dit ook door te geven via bovenstaand mailadres

Om eventuele onduidelijkheden te voorkomen:
Er worden door de technische commissie en jeugdcommissie GEEN uitspraken gedaan over (eventuele) nieuwe teamsamenstellingen. Ook worden er geen beloftes gedaan over of spelers wel of niet in een bepaald team terecht zullen komen.

Nieuwe jeugdleden die zich willen aanmelden voor het seizoen 2020-2021 verzoeken wij dit door te geven voor 1 mei via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of vul het aanmeldformulier op onze site in