Wedstrijdkleding

SV Leunen heeft een overeenkomst gesloten met Sport Group Holland voor materialen en wedstrijdkleding. Wedstrijdkleding en eventuele andere spullen kunnen via de clubwebshop van Sport Group Holland besteld worden. Erima zal daarbij het nieuwe kledingmerk worden.

Senioren, veteranen en senioren 35+ krijgen een compleet tenue van de club (shirt, broek en oranje kousen).

Jeugdspelers van JO19 en JO17 dienen de witte wedstrijdbroek zelf te bestellen. Het wedstrijdshirt en de kousen (kleur wit i.v.m. samenwerking SV Oostrum en SVOC'01) krijgen spelers van JO19 en JO17 van de club via de leiders.

Jeugdspelers van JO15 t/m JO8 en JO7 die in wedstrijdverband spelen dienen de witte wedstrijdbroek en oranje kousen zelf te bestellen. Het wedstrijdshirt krijgen spelers van JO15 t/m JO7 van de club via de leiders.

Voor overige spelers JO7 die nog geen wedstrijden spelen is het niet verplicht om het wedstrijdtenue aan te schaffen aangezien spelers alleen onderling met elkaar voetballen.